pure colour

Okej det är söndag kväll och jag ligger i min säng och är seriöst helt slut från topp till tå. Det är underbart !!
Kursen i helgen har varit så jävla rolig. Både djupa berg och höga dalar, samtidigt så gaalet påfrestande. " effektiva ridpass om dagen tar på krafterna !! Sen är det dessutom världens hjärngymnastik när man rider eftersom isisar inte rids på riktigt samma sätt. Vissa saker gör man identiskt men andra helt tvärt om och då måste hjärnkontoret igång på riktigt. Men satan vad kul det är :):)



När jag kom hem idag från kursen vid gem tiden var det bara slänga i sig lite mat och sen fara vidare till Tino, som faktiskt var jätte jobbig idag.. Men det var bra skönt att få sitta upp på "hemmaplan" och göra det man är bäst på :):) 

Nu tänker jag lägga mig i sängen och dö, är som sagt väldigt trött.
Ha det bäst alla söta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0