Saaaay whaaat!?

Jaaaaaaaag tyyyyyyyyyp dööööööööör nuuuuuuu !!
Så känner jag just nu efter att ha genomgått den här dagen. Min rygg gör ap ont nu igen, det är inte alls kul. Blir till att ringa naprapaten bra snart !! Sen blev det ingen klippning idag, det var typ dubbelbokning eller hur man nu ska förklara det så att ni förstår era tröga jävlar. hihi nejdå driiiver bara :):)
men på måndag bokades det tid nu. Blev en spännande dag med Sofie i storstan och de sista slantarna handlades upp = kukkul.

Nu ska jag mata min katt och sen mysa till det i sängen och låta bli att koppla upp hjärnan min för den jobbar så hårt hela dagarna den stackarn.

Morsning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0