survivor

Ja då var man hemma efter att ha skänklat runt på STOR vit häst som är sååå underbart söt! Nej men han är trevlig att rida. Annars har det inte hänt mycket idag. Var i skolan, hela dagen dessutom, dock fick vi sluta tidigare så ja hade bara en lektion xD Men jag lovade Sofie att ha en grön vecka nu. Hon gillar som mäst när jag är i skolan :D
Sen åkte jag hem oxh slösademin dyrbara tid på ingenting !! Typ som att glo på mami när hon lagade min goose jacka som har sämst kvalite..... Men den är iaf hel nu. Eller det var bara de att snöret i midjan åkte ur så ja den var inte riktigt sönder höhö.
Sen åkte jag till stallet och det var semlemys med sööta människor, massa snack och sen har jag en dejt till på fredag!! Underbart juhe!
Nu sitter jag bänkad här nyduschad och mitt hår är sådär fantastiskt mysigt som bara mitt hår blir ;D

Nu ska jag krypa ner i min säng och glo lite film tänkte jag, blivit dåligt med det på sista tiden, dååligt av mig. 
Puss på er sööt, alla fula kan springa vilse i lingonskogen för jadet tycker jag ni förtjänar hihi ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0