sweet escape

Det är helt otroligt jag är såutvilad just nu att jag till och med vaknar innan klockan och det är faktiskt skönt. Visst det var ganska tidigt men ja fortfarande, de var länge sedan jag hade den känslan.
Idag är det i alla fall skola 9-> måste göra en massa inlämningsupggifter också somjag helt och hållet skitit i på ren svenska. De börjar bli rätt sena nu. 
Sen har jag även lite sällis på tåget hem idag :):) Tom är så gullig och åker tåg med mig idag !! Det gillar
vi massor  ;);)
Eller egentligen är det mest tur för honom som får lite kvalitets tid med mig för det är det inte många som får nu för tiden. Jag hinner liksom inte med, skulle helt klart behöva några timmar extra på dygnet för att få allt att gå runt :D

Nej nu tänkte jag försöka hinna med typ lite frukost för mami bakade dödsgott bröd igår !!!!!!
Över och ut dags att checka ut !
Slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0