The wait is over

Nu tycker jag faan det ska sluta snöa snart !! Kan tala om för er att det är jävligt jobbigtt att sopa fram bilen helöa jävla tiden.. Dessutom är den rätt stor och rätt mycket att sopa, och skulle jag skita it kan jag lova er att jag skulle på en millisek skulle få en fin böter för snö på taket. (Jag skämtar inte man kan få rätt bra med böter på det!)
Så ja nu skulle jag vara glad om det kunde sluta snöa :):)

Sen kan jag meddela att jag längtar efter lönen. Det är bara några dagar kvar nu och det är alltid lika underbart ! Skönt att det är en kort månad för då är de inte lika långt till nästa löning heller ;D ME LIKE ME LIKE !

Nej nu tänkte jag glo på 99 saker att göra innan man dör :)
Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0