twisted transistor <3

Projekt städa rummet har påbörjat. Tro det eller ej, tog mig samman och plockade i ordning allt skit som låg slängt på golvet och på mitt skrivbord. Ni vill inte veta hur det såg ut där haha ;) Ska nog plocka bort alla julsaker idag också haha hur låter det liksom? 
Nej så de åker bort idag. Sen måste jag ta tag i dammsugning och torka av allt också. Men det får vänta för jag har ingen lust med det haha. 
Så nu är planen plocka undan julsaker och bädda sängen igen :) hihi

Sen kan jag tillägga att jag älskar min katt väldigt mycket, men ibland är han bara för mycket -.- Fast just nu är han rätt söt haha dock lite småjobbig också. Nej det är han inte han är bara söööt ! Han är inte Malibou Monster utan Rallykatten Kurt Ohlson hihi
=världens finaste !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0