We can call it my life

Jag hinner inte med i mitt eget liv, vad hände med 30 timmar på dygnet som jag bett om så lillar inte tomten mig eller?!
Men i alla fall ska försöka uppdatera er lite nu :)
Vad har hänt den här helgen då, i fredags jobbade jag till halv nio och sen var det tjejkväll här hemma med massa prat och så spelade vi party Alias som för övrigt är ett fruktansvärt roligt spel :):) Det blev en ganska sen kväll det. Lördag morgon kom och jobb stog på schemat 10-16 och det var dööö jobbigt, har så gaalet ont i ryggen sen dessutom benen eftersom jag inte är van vid att stå så mycket som jag gör nu på mitt nya jobb. Men i alla fall, efter jobbet åkte jag hem tog en liten middagslur, lagade mat med mamsen och sen for jag till Skogås för att ha lördagsmys med världens finaste kille !! Det blev B&Js och så kollade vi på Marmaduke. En för övrigt ganska bra barnfilm. Rekomenaderar den stark !!
Nu är det söndag och det gör mig inget för har en veckas lov framför mig. Men idag jobbade jag på årsta på morgonen och sen åkte jag ut till Dåntorp och red brun hest som är BÄST !! Ni förstår inte hur fint han sprang idag. Jag sparkade och drog så glatt där uppe (hihihi) Fick till och med beröm från Magnus som tömkörde sin pålle där inne samtidigt :):) Det gjorde mig glad glad. Nu vill jag rida mera, men ska ta det lungt nu, är sjuk och måste bli frisk så snabbt som möjligt så tar den här em och vilar mig. Sen är det full fart hela veckan igen. ME LIKE IT !


Och med den bilden vill jag säga att hästar verkligen är MITT LIV !! Det är så gaalet roligt att rida, sen att jag råkar vara en natur talang är bara ett plus (överdriver javisst xD) Nej men seriöst, jag mår som bäst när det är hästar på schemat nästan hela tiden. Och dessutom vill jag även säga att jag är så jävla hoppsugen att jag snart dööör !! Måste vänta tills på fredag och det suger......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0