it's that all?

Bilder är både bra och dåligt ibland, först idag hatade jag dem men nu gillar jag dem för jag fick det bekräftat du är ful hahahahaha !! Bara S kommer fatta ;);) synd för er andra mohahaha

Men i alla fall har jag börjat min nya karriär idag och ja det känns väl bra. Alla var glada, snälla och trevliga. Dock kan kunderna typ skjuta sig. Bara för att jag har namnbricka behöver man inte läsa på den.... Hade jag velat att de visste mitt namn hade jag sagt det rakt ut. Men nu fick jag bara panik!!
Sen passar jag inge vidare i skjorta kan jag meddela.

Nu har jag dessutom lite saker att firra till stallet så blir bara till att sätta fart så det blir klart och jag får krypa ner i min säng och sooooova !!

Kommentarer
Postat av: jossan

jag fattar ;) jag älskar att läsa din blogg skithög :D

2011-02-09 @ 22:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0