Brainstorm

Första atnken som slog mig när jag kom in i mitt rum för x antal minuter sedan va att jag bara skulle kolla mailen och sen sova. Det blev inte så, fastnade här helt och när jag ändå satt här tänkte jag att jag likväl kunde skriva ett litet inlägg.
Allt är pest och pina just nu. Egentligen inte av någon orsak utan jag är bara så gaaalert trött och slut i kroppen att jag blir irriterad bara någon petar på mig. De här har varit de värsta 5 veckorna i mitt liv känns det som, och det på grund av att det är så jävla långa dagar hela tiden. Idag har jag som exempel jobbat i 13,5h. Visst jag har haft 2 timmars rast sammanlagt under dagen men vad faan är det? 7-20.30 har min arbetsdag sett ut idag. Jag förvånar mig själv för mycket ibland. Jag börjar undra om jag någonsin kommer kunna bli törtt och bara springa rakt in i en betong vägg så att jag får anledning till att vila lite. Men jag fungerar juh inte så. Här finns det energi som räcker och blir över 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan 365 dagar om året liksom.

Nej nu ska jag sluta klaga och sova istället för det är det enda somkan lösa detta problem :)
Godnatt på er!

Btw betalar jag 200,- till frivillig som vill städa min bil haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0