Dagens störmoment

= Folk som hela tiden mpste få bekräftelse/bekräfta. Sådana enligt min uppfattning kan inte bara leva utan måste hela tiden berätta om vad de har och hur fantastiskt det är och bla bla bla who gives a shit about it?
Nej usch vad jag stör mig på dessa människor. Det är oftast svaga människor som man hela tiden måste säga ååh gud vad du är duktig och gör det bra å bla bla bla bara för att de har så kasst självförtroende och rasar ihop annars.. Nej nu ska jag sova. Tar ni åt er av det här så kan jag bara säga det är för att ni är så !! Synd för er men dags att sluta upp met !! Tar ni inte åt er säger jag grattis, ni är inte en av dem idioter som kan vistas någon annanstans än i min närhet =D

Hejsan svejsan på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0