Drifter

Hahaha sitter och glor på sveriges värsta bilförare och fick då upp lite spännande bil-minnen som jag själv upplevt. Tänkte ta och dela med mig utav dem till er.
- Först har vi klassikern som ofta tas upp, när jag lite sisådär fåfängt får för mig att köra rakt igenom en rodell i lite för hög hastighet haha xD
- I vintras när vi skulle åka från willys så skulle jag sladda lite och får en riktigt fin och lång sladd. Problemet är bara att en taxi kommer runt ett hörn och ja det blev ett litet dramatiskt ögonblick. Det var rätt nära haha. Ögonen var nära att ploppa ut och jag skrek paus under hela förloppet utan någon som helst hjälp. 
- När jag i somras skulle köra om en bil ut mot vidja och får möte så det blev riktig dramatik. Båda jag och S skrek som galna humlor. 
- Ännu en sladdmiss i vintras. Skulle ut från donken drive och tappar sladden så att bilen flyger iväg och stannade riktigt nära en stolde. Där snackar vi centimetrar !! 

Talangerad bilförare som jag är så klarade sig alla fin fint alla dessa gånger :):) Men jag är nog lite galen som bilförare hihi. Men det är som en kär vän till mig brukar säga "Det är kul att åka bil med dig, spännande liksom för man vet aldrig vad som händer!"

Nu ska jag verkligen dejta kudden för jag vill soova läänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0