driving one of your cars

Jaaa då var den här dagen avklarad !! Jag har världens dunder huvudvärk och det enda jag längtar efter nu är sängen och att få skänkla lite imorgon :):) Dock väntar en bilresa på 6h även imorgon.. Den är jag mindre taggad på. Dessutom har vi ingen dator inkopplad i min bil så de gör det hela ännu tråkigare... Jaja jag kommer väl att överleva det med. 
Nu ska jag sova. Puss på er!!

Juste måste klaga på min huvudvärk som fortf sitter i.. Jag klarar inte det här mer snart !! fruktansvärt är det, specielt när kvällen på jobbet vimlat utav skrikande äckliga barn.. Bara att slänga på fejksmilet och vara trevlig trots att huvudet snart sprängs.. 

Nu på riktigt över och ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0