Dunk, dunk, dunk

Godmorgon eller god em kanske låter bättre. Jag var tvungen att åka tidigare hem från praktiken idag för att jag mådde så jäkla dåligt. Huvudet kändes som att det skulle sprängas och febern slog på högvarv. Imorgon är det dags för läkarbesök igen.. JIPPIE!! Men i alla fall, la mig i sängen på en gång när jag kom hem och vaknade för en stund sedan. Sen har jag legat och glott på barnkanalen hihi. Ganska bra den faktiskt.
Nu mår jag lite bättre men huvudvärken är på g tillbaka så ska transportera mig upp till köket och ta ipren. Sen ska jag faktiskt rida ikväll även fast jag mår sisådär för jag vill det !!
Mitt största problem här i livet är att ta det lugnt och vila upp mig. Jag måste ha full rulle hela tiden för att må bra känns det som, så jag kör på så tills min kropp säger tvär nej och jag typ rasar ihop och inte kan göra något. Men så funkar jag. Alla är vi olika vilket jag är fruktansvärt glad över. För tänk att behöva vara som du. Nej usch fy ! ;P

Nej nu era klenisar ska jag röra mig uppåt. Morsning korsning i lingonskogen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0