En ängel förklädd till idiot

Okej hade bestämt mig för att skriva det här inlägget igår egentligen men det fsnnd ingen tid över. dagen bara rusade förbi som ja något jätte fort helt enkelt. 

Jag är så jävla less på människor. Seriöst, jag förstår mig inte på hur folk aggerar ibland. Att vara psykiskt sjuk är nog inte så ovanligt bland människor om man tänker efter.
Nu är det en människa i mitt liv som varit riktigt jävla taskig. Känslan för mig är som ett hugg rakt i ryggen när jag vänt mig om. Det är hemskt. Att en människa som man umgåtts med, delat problem med, öppnat sig för. Som sen bara är så jävla dum i huvudet och gör så idiotiska saker. Trodde du kände mig bättre än så, trodde faktiskt du var smartare än så också. Men nej då, elllr egentligen är du nog det, du ska bara låtsas vara någon annan för att du har så jävla dåligt självförtroende att du inte bara kan stå rakt jävla upp på egna ben. 
Tycker bara det är så jävla tråkigt att det ska behöva sluta såhär, men antagligen är du nöjd. För efter det du nu gjort så hoppas jag du är jävligt nöjd !!! Ha de bra nu för jag ser inte dig mer !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0