Freakable

Jaa hur den här dagen kommer bli ska bli spännande att se. Jag vaknade påt ok för tidigt med en jäävla huvudvärk, eller snarare ansiktsvärk. Men i alla fall tillbaka till inläggeta handling.
Jo gick nämligen in på fejan och kollade och det var några uppdateringar om AIK. Ganska många faktiskt. Men så noterade jag en sak i de flesta inläggen och det var jag inte ensam om. Hittade nämligen den härkommentaren:
"Jag noterar att AIK tydligen lyckats med någon sorts bragd igår, exakt vad är oklart men klart är att AIKs fans är svenska mästare i både felstavning och särskrivning! Haha! Losers!"

Jag  skrattade så att nästan tårarna började spruta. Det var helt gaaalet !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0