headache

Ja då hinner jag med ett inlägg idag i alla fall... Vad är det som händer egentligen haha xD Planen är att sova så snart som möjligt för mitt huvud gör gaalet ont. Dessutom ska jag kliva upp 05.00.. -.-
Ska lite snabbt dra dagens upplägg som varit: Först lite praktik därefter blev dte andra mindre spännande aktiviteter för att sen jäkta till jobbet och jobba några timmar. Fick gå hem en timme tidigare vilket var toppen skönt. Skämtar inte när jag säger att det känns som att mitt pannben snart spricker. 

Imorgon får jag skänkla runt på brun hest igen. Det ska bli jätte kul och läängtar massor efter det !
Nej nu ska jag dejta kudden så att jag kommer upp imorgon. Bye bye !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0