I sense it

Nu är det kvället och jag är faktiskt trött efter den här dagen, och imorgon väntar en riktigt jävla jätte lång dag. Först är det hopp tävling och sen är det jobb till sena kvällen !!
Vad har då hänt sedan det senaste inlägget. Jodå jag och hunden åkte ut till Hemfosa och red ut på den lilla lurven som står där. Det var så gaalet skönt, nu känns det verkligen som att våren är här för solen VÄRMER !! Det är underbart. Efter det plockade jag upp Alex och vi gjorde en gormet måltid tillsammans :):) potatisgratäng med quorn filéer pch beasås. Fruktansvärt gott. Dessutom slog vi till på lite vitlöksbröd som tilltugg innan maten för att vi var hungriga. Nu har vi dessutom tryckt i oss lite B&J och bärjat på chokladen. Jummie !!

Nu ska jag fortsätta vara social så får vi se om det kommer ytterligare ett inlägg idag, annars kommer ni får vänta tills imorgon kväll !! SENT DESSUTOM !! 

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0