If everyone follow me

Imorse var det hopptävling på stor vit som skötte sig prima !! Nu är det till att slänga i sig lunch och springa till jo... Längre hann jag inte innan datorn dog igår. Nu kommer jag inte ihåg vad det var jag ville ha ut utav det inlägget så vi skippar det. Idag, just nu tänkte jag skriva ett litet inlägg om vissa tragiska människor som lever på samma jord som oss andra. De är så nergrävda i sig själva och har så jävla kasst självförtroende att de är kappabla att såra andra. Göra dem illa utan anledning. Det är så tragiskt och att andra inte ser hur de beter sig för i deras ögon är det som att titta på det sockersötaste socker. Jag har genomskådat typen, inte ens värd att kallas människa, för lååång tid sedan. Fyfaan vad du äcklar mig !! Nej nu ska jag sluta skriva det här inlägget för får inte ut det jag vill ändå. Jag är förbannad och skämms över att vara samma art som dessa. 

Över och ut !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0