I'll never be you

Katten min verkar vara mest bakis i det ähr huset, det skrämmer mig ganska mycket faktiskt haha. Imorse när vi skulle gå upp ville han knappt lyfta på huvudet. Men han kämpade tappert upp för trappan och åt sin frukost sen myste han ner sig i sin korg i hallen och där låg han kvar tills jag kom hem igen 2 timmar senare xD
Nu är i alla fall stallet mockat och hästarna i hagen. Maten är dessutom färdig, så är bara till att slänga in dem i em som är kvar. Mamma och Alex hjälper mig med lunch fodringen då jag inte riktigt fick till den haha.
Nu ska jag börja röra mig ner mot stallet och förbereda för lite teori med småskitarna ;D
Sen är det träning på söt pålle ikväll också, det gillar jag starkt !!

Nej nu får ni ha det toppen så ska jag försöka få in lite uppdateringar under dagen. Springer lite till och från här hemma. Eller hur man nu säger. Juste hejdå var det !

Juste måste säga att det här med sommartid och vintertid inte riktigt är min grej. Jag hamnar i jetlag och då är det en timme det rör sig om.. Jag klarar verkligen inte om det. Speciellt inte nu när det har försvunniten timme av min dag... Hur ska jag lösa det liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0