I'm cold, and no one knows me.

Jaa, det går inge vidare med bloggandet just nu haha xD Jag är i alla fall hemma nu för dagen. Den har väl varit spännande. Imorse när jag stod och väntade på bussen lite fint stod en killa och bara glodde på mig, jag glodde tillbaka sen efter någon minut så frågade han: "Du vet att det är plusgrader ute va?" Jag svarar fint, " Jadå, myxket väl !" Han säger då, "Men varför i helvete har du två vinterjackor på dig?" Jag svara irriterat "Ja för att jag fryser kanske? Stör det dig kan du titta åt ett annat håll !!"
Seriöst vad var det bra för?? Nej usch blev jätte irriterad. Dock gick det fin fint att ta sig ut till Ågesta kommunalt. Det tog bara 50 min längre än med bil... Var tvungen att rådfråga Tom lite också höhö. Hittade inte vart bussen gick ifrån xD. Sen hade jag turen är Helen var på kurs ute på Ågesta så jag fick skjuts hem. Dock var jag utelåst.. Men läs noga nu, MIN MAMMA VAR HEMMA MEN ÖPPNADE INTE !! Den ni. Det händer inte ofta. Visserligen var hon i källaren och vilade men ändå.. Irriterande som satan. 

Har även hunnit med att skänkla runt lite på KB vilket gick prima ballerina. Nu är jag trött och tänker försöka sova i tid. Imorgon är det lååång dag igen.. Först Ågesta 7-15 och sen jobb 16-20.30. Längtar inte alls för 5 öre tyvärr..

Godnatt my lovers !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0