In love with myself

Ja som ni säkert förstått så är det här min blogg (Nathalie Selina brage) Den handlar om mig och mitt liv här i detta samhälle. Med det sagt tänker jag nu ta och dela med mig lite om mig själv. 
Jag är en ganskad svår flörtad person, nöjer mig aldrig med det lilla. Vill man få mig på fall måste man vara ytterst unik. Tyvärr äger jag egenskapen att vilja ha allt jag INTE kan få. Så destu svårare något är att nå, destu mer kämpar jag för att nå det. Jag antar att ni hajar vad jag snackar om. Och med andra ord är jag ytterst sällan intresserad av det som är lätt tillgängligt. 
Jag äger även den fantastiska egenskapen att till 110% kunna lämna folk som inte rör mig utanför. Jag frysa ut dem helt, jag ser dem inte och bryr mig inte för 5 öre om vad som händer dem. Den egenskapen kanske låter hemsk, men den är bra. Jag behöver aldrig slösa min energi på de som inte är värda det. Vilket tyvärr allt för många gör. 
En av mina kankse sämre sidor är att jag har lätt för att dömma saker och ting till det dåliga hållet. Men jag har inga problem att ändra dem sedan när motsatsen är bevisad. Dock är det svårare om det har med människor att göra. Har jag bestämt mig för att inte gilla någon så gör jag inte det. Man ska lita på sin självkänsla (ibland) !!
Annars är jag en glad människa som det sprudlar energi om 24/7 året runt. Jag är social som få och älskar att ha allas uppmärksamhet. Jag har inga som helst problem med att säga rakt ut vad jag tycker och tänker, det har tyvärr vissa svårt för och då säger jag synd för dem. Dock har jag en relativt bra känsla för vad man säger och inte säger. Jag har tålamod som få, det är positivt tycker jag och det är ytterst sällan som jag blir arg. Men när det väl händer då slår det till på riktigt och då är det inte kul att vara i närheten. En sak som kan vara lite jobbig är att jag för ytterst små saker blir irriterad, och min tävlingsinstinkt kan definitivt gå till överstyr. Men de som står mig nära har lärt sig när man ska hålla sig borta eller komma och hämta hästen, och det för allas bästa =)

Med det här inlägget visar jag mina bra/dåliga sidor som jag är väl medveten om, men det stör mig inte. Jag är nöjd med mig själv till 110% och vill inte ändra en ända sak för då skulle inte jag vara jag. Den personen som alla min nära älskar så ;D Den som alltid är glad och livar upp allt och alla med sin närvaro. Den som kläcker ur kommentarer som får dem att börja gråta av skratt. Personen som kan dumförklara sig själv utan problem, utan att skämmas. Personen som i alla lägen står för den hon är och alltid är sig själv.

Hihi undrar om någon läst ända hit ner xD
Över och ut nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0