jesus nötter

Dagens händelser som jag kommer kunna leva på länge:
1) gick med en av instruktörerna på hennes lektioner idag. Vilket varit riktigt kul. Men på hennes P2 lektion, vilket är barn i 8-9årsålderna, var väldigt intresserade av mig. Och den ena utbrast glatt när jag sa att jag hetter Nathalie:
"Vet du en i min klass heter också det och ni är jätte lika!" Vet inte hur jag ska ta det riktigt, ser jag ut att vara 9 eller ser ungen vääldigt gammal ut hahaha. Barn säger verkligen rakt ut vad de tänker. 

2) Har juh haft lock för öronen vääldigt länge nu. Idag släppte det. Snacka om att jag fick en chock av att helst plötsligt (mitt i en gäspning) få tillbaka full hörsel. Har liksom vant mig vid det dova ljud som jag nu märker att jag haft. Hela jag rykte till och blev skit rädd. Det är svårt att förklara men för er som känner mig och vet hur jag kan rycka till, ni förstår vad jag menar hihi.

Nu ska jag sova eftersom jag måste upp 05.00 imorgon -.- 
Godnatt på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0