KATASTROF JAVISST !!

Ååååh herregud vad jag red dåligt idag. Näst intill pinsamt. Usch det här gillar vi inte, som tur är så är hästen gaalet söt och snäll haha. Nej men han var lite dum idag och det har jag all rätt att säga för han är inte rädd för koner. Vilket han låtsades vara och vägrade gå nära.. Sen dessutom blev han rädd för tåget och skulle galopera åt andra hållet. Tåget åker juh bara förbi där ungerfär 50 gånger om dagen... Jaja bara att ta lärdom avt och ta med sig till nästa gång. Stackars min mamma bara för det är hon som får ta all min vrede haha. För er som inte vet så är jag en sån fruktansvärd tävlingsmänniska. Vilket är på både gott och ont. Så när det går dåligt blir jag sisådär lätt små frustrerad (läs typ skiit arg = håll er borta !!) Vilket mina nära och kära har lärt sig. Utan mamma för hon måste komma ut dirr efter. Men hon vet nog att jag älskar henne hihi ;D

Nej nu är det dejt med Jennifer somgäller sen imorgon är det till doktorn som gäller eftersom min näsa domnat bort och jag hostar gaalet mycket. Vi får integlömma öroningflammationen som jag haft i veckor !!

Över och ut på er!!



Kommentarer
Postat av: lallalaallalalallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

tjaaa!

2011-03-13 @ 21:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0