lay my hands on you

Det går aldrig bra för mig när jag ska firra fruktsallad. Det blir alltid så sjukt mycket av någon anledning.. Men nu sitter jag här med ett berg av fruktsallad och keso till det. Smaskens på det ! Men om man tänker efter för i min fruksallad är det: en apelsin, ett päron, två kiwis och lite druvor och mango. Det låter inte alls mycket, tycker jag då. Men det blev serre värsta berget. Men det glider lätt ner i magsäcken min :):)

Vad har annars hänt hittills på den här dagen? Jo det var bara till att kliva upp i gryningen. Klockan 9.00 var det träning = hästen framriden innan det. Efter det plockade jag och fixade lite i stallet. Sen tänkte jag gå ett varv med Ozzi på travbanan innan vi åkte, och vi gick ett varv där, men fyfaan vad det var jobbigt. Det var liksom ingen riktig stig. Det blev som att pulsa i en halvmeter snö till slut och det var sjukt jobbigt. Men hunden hoppade glatt brevid ute i snön som om det var ingenting medan jag flåsade på där :):)

Nu ska jag kämpa vidare med min fruktsallad och sen ska jag nog röra mig ut mot hemfos och skänkla lite mörkbrun häst !!

Över och ut !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0