push you far away

Sitter och funderar över hur faan jag kan vara den enda som får Josefin att förstå matte. Vi har precis sutti och räknat hela 16 tal ! Hon var jätte duktig. Dock förstår jag inte hur hon förstår det jag säger haha. Det är så svårt att förklara något som är självklart för mig. Jag ser svaret på en gång och sen ska man lägga ut det på ett lätt förståligt sätt. Ja det är svårt men det verkar som att det går hem i alla fall och det är väl tur det xD
Jag tycker det är kul hihi (a) Nej jag är inte som alla andra !!

Nu ska jag börja röja i mitt rum som jag dragit mig för hela dagen..

Kommentarer
Postat av: jossan

du är verkligen den enda! :D

2011-03-22 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0