Rubrik saknas..

Hmm vad irriterande att sidan var nere tidigare idag. Hade sån skriv lust då. Men vi ska nog se att jag lyckas slänga ihop något nu med :):)
Till att börja med vad har hänt idag: 
gick ut med Ozzi i en timme där vid tio. Det var såå underbart. Solen sken och värmde, vårkänslorna kokade över inne i kroppen på mig. UNDERBART ÄR VAD DET ÄR !! Sen när vi kom hem blev det lite frukost bestående av ett ägg, en macka, lite kräm, kaffe och ett glas juice :):) As gott var det. Vid ett åkte jag till Mami och dumpade hunden, för att sen åka och tvätta bilen och jobba. Har även firrat så jag har en egen nyckel hem igen. Eftersom jag tappat alla andra 4 xD

Nu sitter jag bänkad i soffan med datorn i knäet och tvm på, det är världscupen i hoppning från Göteborg. Spännande, spännande. Eller inte för jag vet redan resultatet haha. Dessutom trycker jag i mig lite glass, vilket är bidraget till dagens middag :):)
Appropå hästar, nu kan jag lägga upp lite bilder på träningen med Tino för er som vill se :):) Här får ni:


Nu ska jag äta upp min glass och sen krypa ner i sängen. Imorgon är det träning 9.00 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0