Shes comming home

Seriöst, klockan börjar närma sig halv nio och jag funderar seriöst på att sova dirr efter att det här programmet som jag glor på just nu. Ingen aning om vad det är, men det är istället för solsidan. Stockholm Båstad heter det visst såg jag nu. Ganska underhållande så ska sova efter det !!

Sen måste jag säga att träningen på Tino idag gick riktigt bra. BDen hästen går från klarhet till klarhet. Det blåste och lät rätt mycket i tältet men inte brydde han sig. Inte en chans, till och med ridskolepållarna skulle ha spänt till sig. Men han sprang på så fint så. Underbar häst det där ! Längtar redan nu tills torsdag så att jag får skänkla runt lite :):)
Sen är det planerat att det blir lite träning nästa helg med vilket jag GILLAR MASSOR !!

NU HAR MIN BÄSTASTE BÄSTA KOMPIS DESSUTOMKOMMIT HEM. Blir nästan tårögd här hemma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0