stupidness

Tänkte vara snäll mot er läsare, som sitter roch njuter till mitt bloggande, och skriva ett till inlägg innan denna dag är slut. I det här inlägget tänkte jag mest konstantera att vara mindre smidig inte har något som helst med smarthet att göra. För jag är smart, det är jag. Men där emot är jag mindre smidig. Har två trauman som inträffat inom denna timme. Först har vi "tandborstnings incidenten" som är en favorit i repris för några stycken. Men i alla fall för er som inte vet så innebär det att Nathalie glömmer att hon borstar tänderna och sen håller på att kvävas av allt skum. Incident nummer två var precis nyss när jag skulle släcka lampan vid sängen och lyckas skära mig på handen så att det blir en repa från tumnageln till handleden. Det svider !!

Nu ska jag sova ! Godnatt sötnötar :D


Juste måste nämna en sak till. Var förbi Alex idag mitt på dagen mellan allt farandes överallt. Hon hade bakat semlor och de smakade såå sjukt jävla jätte gott !! Smakade fin fint helt enkelt. Så nu var dte nämnt. God natt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0