Eintrittpreis

"I want to be remebered as the girl who always smiles even when her heart is borken, and the one that could always bright up your day even if she couldn't bright up her own!"

Idag känns det i alla fall som att jag är hemma i tid vilket är underbart skönt. Dock har den här dagen varit dö jobbig. Så jäkla trött som jag varit idag har jag inte varit på läänge. Och då menar jag LÄÄÄÄNGE !! Somnade på bussen hem, vilket var jätte skönt. Konstigt det där att man oftast vaknar lagom tills man ska av :p Sen gick jag hem och hämtade bil nyckeln och åkte till Tino och myste för att sen skänkla runt lite i ridhuset och han sprang fin fint. Lite sådär små seg, vilket är förvånande eftersom han vilat i veckan. Men jag gillart !! 
Nu har jag dessutom lyckats med att tillaga en rikig måltid och det smakade smasken. Tror jag är ganska bra på att laga mat om jag bara anstränger mig och har lite fokus i det jag gör. 

Nu är planen en dusch och försöka fräscha till sig lite. Sen sängen, jag behöver sooova om jag ska orka träffa mina girls imorgon :) Vilket jag verkligen vill, men ska orka med en dag med praktik först och jobb sen.. Men kaffe är min genväg dit hihi Puuuuuss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0