vem kan stoppa mig?

Jaa då var den här dagen över. Jag hade absolut inte planerat något inlägg alls idag, men har lite problem på den här delen med att sova :(:(
Men ligger i alla fall i sängen. Glor på något kasst danskt polis skit program.. Men efter det är det navy csi vilket är ap bra !! 

Imorgon väntar det jobb 10-16 och sen är det till att skänkla runt på brun hest !! Jag längtar riktigt mycket efter det. Sen verkar det som att den här tävlingsterminen är planerad för i alla fall den här och nästa månad vilket är toppen !
Den ser ut såhär:
13/3 L:B1 TuRK
20/3 L:B0 Sorunda
16/4 L:B1 Ekeby
22/4 L:A3 Ågesta
Sen kanske det blir något mer efter det hihi. Kuul juh :):)

Imorgon åker min älskade till Tland och det är riktigt sorgligt. Tror jag dör under den tiden. Det är lite små jobbigt för jag är på tok för ung för det. Alldeles för lite av henne i mitt liv just nu. Men det blir det ändring på snart hoppas jag !! Dessutom är det planerat att vi ska bli arbetskollegor vilket jag gillar massor hihi. 
Nej nu blir det fullt fokus på att sova puuuuuuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0