push the button

God morgon!
Jag har i och för sig varit vaken någon timme nu, men är fortfarande parkerad i sängen vilket känns underbart skönt! Längtat efter att få ha en sån här slapp dag såååå läänge nu. Jag behöver det!!
Nu undrar ni säkert vad jag sysselsätter mig med. Men det tänker jag inte berätta ännu för det är lite hemligt. Imorgon kan jag nog säga det, eller på tisdag. Senast onsdag i alla fall :D
Min plan för dagen är inge märkvärdig alls. Ska läsa lite i min bok snart som är så spännande att jag dör, samtidigt som jag vill läsa hela tiden så vill jag inte att den ska ta slut för sen är det bara en bok kvar i serien! STORBÖL PÅ DET!!!! Får helt enkelt läsa om alla böcker sen hihi.
Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från tävlingen i torsdags också :) En sak som jag måste göra idag är att få igång min dator !! Den bara står där och dammar ihjäl sig. Känns sisådär onödigt. Men den vägrar starta... Sist den hade ett sånt ryck satt jag och tröck på knappen en timme och sen startade den :D:D Så eftersom jag inte har något för mig så kanske jag har tid att trycka lite haha.

Nu ska jag läääääääsaaaaaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0