Favorites

Idag har jag tillbringat mestadelen av tiden i stallet. Skänklade runt på den vita änglahästen, som för dagen var lite spänd och nervös. Tyvärr slutade det på 57%, men jag gjorde vad jag kunde av situationen och ja vi fick i alla fall poäng på alla punkter haha :) Han är så söt pållen lilla. 
Skänklade även runt på prinsen som tyckte det var skönt att få sträcka på benen och jogga runt lite i ridhuset. Innan jag åkte bort var han halt efter en broddskada på insidan av karpalleden och nu när jag kom hem har han fått en spark på halsen... Dum häst, men han sätts igång nu igen :) Madicken borde känna sig hotad för jag gillar den här fuxen väldigt mycket haha!


Nu ska jag klä på mig, sminka mig liite och sen rulla hem till Vero !! bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0