Kom och bär min bår

Seriöst folket, vad är det som händer med tiden egentligen?? Jag har inget vettigt svar på det alls. Det ända jag vet är att jag stressar sönder för att ens komma i närheten av att bli klar med allt som faktiskt måste bli klart nu.. Jag är så sjukt stressad över allt som jag måste göra, eftersom jag varit så duktigt och skjutit upp uppgifter sedan i ettan. YAY för Nathalie... 

Men för att prata om något annat så kan jag informera er om att jag fått deltidsjobb nu under sommaren och troligtvis efter också :) Efter regn kommer solsken det gillar jag. Tyvärr vet jag att efter solsken kommer monsunen eller vad faan det nu heter.. Men jaja man får passa på och njuta medans lyckan är med en!!

Nu måste jag sova innan jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0