När kvällen tar slut

Tiden går på tok för fort för att jag ska hinna blogga kan jag meddela!! Seriöst, vad har jag hunnit med idag egentligen. jobb 7-15 sen åt jag med Jennifer och plockade i ordning lite i min bil. Ja nu är klockan nio och dagen börjar lida mot sitt slut för idag. Tycker inte det var länge sen det var onsdag och jag och Sofie var super hisspiga över en jävla skolfotografering, men tydligen är det lördag. 

Imorgon är det finalen av allsvenskan så planen är att jag ska vara i stallet 12 och knoppa IB :) Dessutom kommer min älskade katt hem imorgon. Usch vad jag saknar den lilla krabaten. Det är på tok för tomt i sängen utan honom!!

Nu ska jag glo till det lite extra och njuta utav en lugn kväll med sovmorgon imorgon :D 

Bye bye my lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0