Borta bra men hemma bäst!

Jah nu är man hemma igen och det är skönt, alltid skönt att komma hem. Dock åkte jag till Alex igår direkt efter att jag jobbat lite på årsta. Så man kan säga att jag kom hem idag. Alex har också fått Björn Gustafsson filmen så vi sitter och säger hans replimker när det passar in och det är ganska roligt. Vi har båda samma favorit vilket är dikterna om polacken. Det liksom passar in så himmla bra. Vi kollade även på någon film med Ben Stiller som var riktigt rolig den med.  Vi somnade väll sen runt halv två någon gång tror jag den var.

Sen vaknade vi utav det vanliga ljudet hemma hos alex, hennes jävla hundar som skäller. Blää på dom. Men vi gick upp åt frukost och satte oss och spela guitar hero world tour vilket vi gjorde från klockan elva till halvfem då jag åkte hem. Sjukt många låtar det finns på det där spelet. Har träningsverk i mina fingrar nu. Väntar nu på att maten ska bli klar óch sen ska vi upp till stallet och fodra och pussa på madicken!

Imorgon ska jag nog till lillhästen och köpa upp mitt presentkort som jag fick i julklapp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0