Knaaas

Höll på och kollade lite på bloggen och då råkade man radera hela skiten, hahaha bra gjort.

Hoppade älskade Madicken igår och det gick faktist bra andra gången vi hoppade banan. Första vet jag inte varför jag red så sakta. Vet egentligen själv att det måste vara mer bjudning i galoppen och att hon ska gå av sig själv men ja. Det komer väll.
På kvällen var det luciashow och Östen var bara för bedårande där ine. En sak är iaf klar, han är inte 23 år, måste vara fel någonstans i hans papper.

Idag har jag och Alex varit och handlat lite julklappar och sen bakade vi pepperkakor. Här har vi mina småkakor som jag gjorde ser även Alex små pepperkakor i bakgrunden. Vi gjorde även några stora hjärtan och sedan var det en hel del som förblev odekorerade.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah, jag råkade radera skiten xD Så typisk dig gums, hihi!

2008-12-14 @ 18:23:19
URL: http://sandria.blogg.se/
Postat av: bragobert fykant

hahahaha vadåra vad menar du nu? hahaha

2008-12-14 @ 20:45:03
URL: http://nathaliesbrage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0