Lördag

Ja än har man koll på vilken dag det är. När man har lov har jag annars förmågan att tappa bort vilken veckodag det är, datumet med för den delen. Men nu sitter i vi då i bilen på väg hem från Östersund. Det har varit mycket roligt och trevligt och vi har hunnit med en hel del.

Igår var jag och kusinen ute och åkte scoter och snowrace efter så nu är jag totalt blåslagen med rivsår överallt hahaha. Flög av den där jäveln på tok för många gånger, men jag måste säga att vid 50km/h börjar det bli svårt att hålla i sig hahha men jag lyckades ibland. Sen kom det gupp ibland och det gjorde ont haha.
Sen på kvällen var det bad i bubbelpoolen med kusinen igen och det var skum i med ljus och det var riktigt skönt må jag säga.

Har precis kollat på Harold and Kumars escape från Guantamo Bay eller hur det nu stavas. Den var grymt jäkla rolig alltså hahahhahaha. Ska inte avslöja de hemliga moments i den så jag förstör för ersom tänkt se den.

Nu ska jag nog klicka på nästa film. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0