Lördag

Nu har jag bakat färdigt allt julgodis =)
Allt smakar faktist riktigt gott. Men det ser tyvär inte lika gott ut hahaha. Bilderna på receptet såg finare ut än mina. Men då är allt som vanligt. Har varit med Alex till farsta idag och fixat termobyxor, även de sista julklapparna. Dock inte alla för jag glömde några hahaha. Mend et är inte lätt att komma ihåg allt här i livet.

Var med Sandra idag som jag nämde tidigare. Vi hade riktigt roligt. Vi spelade Colin Mcrae Rally och jag måste säga att jag var grymt mycket bättre än Sandra på det. Kvällen slutade med två flickor däckade i soffan. Som vanligt.
Men vi hade i alla fall kul.

Nu måste jag skynda mig och jaga bort alla rumpnissar från våran tomt! Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vadå, jag tyckte vi var riktigt bra på det där med rallyt ? Typ rekord på alla banor ju! :O <3

2008-12-21 @ 20:16:18
URL: http://sandria.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0