ONSDAG

Jah det var några dagar sedan sist nu. Men ni runt 50 stycken som läser min blogg får stå ut med det. Idag har jag varit i stallet från klockan åtta till halv tre ungefär. Ridit Älsklingshästarna Phly Top och Madde Madunk. Red även phly Top igår och han var mycket lungare idag, eller inte lugnare mend et lät mer i tältet igår så han busade lite extra bara. Madicken var lite piggare än vanligt bara. Ska rida dom små söta imorgon med  =)

Jag imorgon är det dessutom 2009 så det här lär va årets sista inlägg. hur ska man avsluta det på bästa sätt då? Hur ska man avsluta året överhuvudtaget på bästa sätt?? Livet ikomer med allt för stora och svåra att besvara ibland.

En liten väderrapport inför morgondagen, det sägs att dte ska vara mellan 3-7 minusgrader och skinande sol. Och det säsg även att det ska snöa på lördag i staden där jag bor =)hoppas den får ligga kvar lääänge den här gången. Så det var det här årets slut på bårets sista blogg inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0