Söndag

Att jag sov till strax innan tolv igår gav resultat när jag skulle gå och lägga mig senare på kvällen.
Tror inte jag sovit så dåligt som jag gjorde i natt på hur länge som helst. Och det lär juh inte bli bättre ikväll eftersom jag gick upp mitt på dan idag med. Det resulterade i att jag är grymt trött och inte orkar göra något.
Har kollat en held el på tv idag faktist. Och det var en dokumentär om smarta ungar. De var grymt smarta, men det är otroligt för deras föräldrar såg inte smarta ut någonstans. Och vissa utav ungarna var inte smarta de hade damp.
En utav ungarna, Dante hette han om jag minns rätt, sprang och gömde sig hela tiden, och vände upp och ned på alla möbler. Hans föräldrar sa att det var på grund utav hans inteligens. Men frö mig är det knappast det.

Efter de smarta ungarna vard et ett special avsnitt från topmodel. Det var ganska kul att titta på. Dock meningslöst och det gjorde mig bara tröttare. Är så trött att det svide ri ögonen men vad ska jag göra åt det??

Ikväll ska vi åka till mormor och äta middag. Det kommer bli lika roligt som vanligt. Visst tycker jag om att träffa mormor inget tråkigt där men jag tröttnar efetr ett tag när jag inte har någon att snacka med.
Sen så imorogn åker vi iväg till snön =) Mycket skönt ska det bli. Och roligt förstås att träffa alla roliga underbara människor där uppe .

Ska gå och vattna katten nu.. tjooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0