Tisdag.

Jah då är det sista veckan innan jullovet och daam it vad skönt det ska bli. Känns just nu som jag har sprungit in i väggen 100 gånger om. -.-

idag kom jag på drycken som förgyller din dag, Ta en halvliter glass, lite mjölk, två kiwisar och aloe vera juice och mixa det. mums vad gott. hahaha

Igår var alla helt mupp på tåget hem, vet inte vad som hände hahaha men det är de stunderna jag älskar i mitt liv. Känner att jag absolut inte håller någon röd tråd i det här inlägget. men det löööser sig. det gör det alltid. Det kommer fixa sig till slut. hahaha
Nej men här har vi låten som min bror sjunger på när han tröttnat på mig hahahahha.
Saknar dig bror..
 
1 2 3 4 5 6 7 innan jag kommer till tio ska du hinna ut,
8 dra från landet 9 dra från världen 10 betyder att du ska bort från atmosfären

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0