Äntligen

Varit utan min mobil idag och snacka om att det var jobbigt. Kändes som om jag glömt klä på mig. Nej usch det får aldrig hända igen, peppar peppar..

Sitter för tillfället och äter naturgodis osm jag fått utav min mamma. Bäst att käka upp sig ordentligt för imorgon åker hon till stugan så då blir det gröt och broccoli hela helgen. Inte lätt att klara sig själv inte. Men på torsdag ska jag vara med TP, feta skoj alltså. Får se vad vi hittar på då. Kanske ska försöka hålla oss vakna den här gången? eller vad säger du TPISCH hihi. Ditt nya smekis just s you know babe!

Nej nu ska jag återgå til mitt naturgodisätande

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men jag vill inte kallas det, fett fult ju!

2009-04-29 @ 19:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0