GRATTIS VERONICA

Ett litet inlägg till min lilla Vero som nu är hela 18 år!! är det inte otroligt?? Du har blivit så stor gumman. Så stolt över dig haha.


Lite smått och gott vad som hänt under dagen. Efter en lång natt med lite sömn ringde äntligen klockan kvart i sju. Cycklade till stallet och var där hela dagen lång. Han där med också rida tre gånger vilket man blir välldigt trött utav, även fast ena passet endast var en halvtimme och endast i skritt. Först red jag KB och ja det gick som det gick. Hon var lite klurig, men vissa saker fick jag till bättre än andra. Sen red jag Toppen och det var länge sedan. Så otroligt mysig häst finns nog inte. Saknar att rida honom. Sen sista passet var dressyrgruppen och då hade jag Nicke Pics och det var jobbigt. Nej men ja känns bättre nu än första gången jag red honom den här terminen men inte lika bra som förra veckan. Sen eeftr all ridning var det lite fix i stallet och sen cycklade jag och Alex hem tillsammans på svarta skepnaden och gula faran.

Pratade även med bror min när jag kom hem. Han är juh tillbaka i Sverige nu och det är så kul. Dock inte hemma. De är i kungsängen och avslutar sin tjänst typ. Saknar honom jätte mycket. Egentligen skulle han ha kommit hem på fredag men efgetrsom han ska på en dum jävla kryssning som avslutning med sina kompisar så kommer han inte hem förrens på lördag... SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0