Ingen rubrik

Idag är det måndag som ni säkert redan har listat ut och den här dagen har väll inte varit någon toppen dag direkt. Vaknade imorse med träningsvärk upp till öronen vilket jag fått från gårdagens afrodans pass och boxningspass med Helen. Körde sten hårt hahaha. Men resultatet blev då som sagt träningsvärk. Värst är det när man ska sätta och ställa sig ned. Men som tur är så fick jag jobba på kontoret idag så jag slapp springa runt med mina ben.
Red även Niklas och det gick väll si sådär, vissa saker gick bättre och vissa sämre. Sen när jag kom hem upptäckte jag att jag glömt min mobil på bänken utanför stallet yippi och Alex hade inga nummer till någon så ja efetr mycket om och men fick jag tag på den, nästan. Den är gömd nu iaf ^^

Nu ska jag värma min vetekudde och lägga mig i sängen och muysa med den. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0