Påskdagen

Idag har det varit en rolig dag minsann. Hänt en hel del. Började dagen med att sola några timmar på förmiddagen. Sen började spännande saker hända, för när jag och Vero hade bestämt att vi skulle åka halv ett tåget till farsta. Väl vid tåget får jag ett samtal om att vero missat tåget. Så då struntade jag också i att ta tåget och började min resa till tungelsta istället. Men lat som jag är orkade jag inte ta den krokiga vägen dit utan tog fågelvägen som ligger ner på marken. Alltså totalt rakt fram. Det vart en riktigt genväg för det tog mig endast tio minunter att gå från lida till tungelsta =) Bra gjort utav mig.  Efter mycket om och men var vi sen i farsta och gluttade en hel del. Och jag måste säga att vero har köpt de snyhhaste skorna ever!
Själv hade jag inte så mycket pengar så det blev bara ett par byxor och ett par skor till lilla mig. Men jag får vara glad över det.

Jag kanske ska få se In Flames 25 April, hoppas hoppas!!! Då ska vi på med IFK Göteborg tröjorna som i vårt fall står för In Flames Klubben xD hahaha. IIIIIIhhh vad jag vill. JAG VILL!!

imorgon blir världens bästa Sandra 18 år!!! Det ni, och jag ska på kalas. Alla andra ska rida vad jag förstod det som. Men jag ska i alla fall på kalas haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0