Torsdag

Sista dagen i skolan för den h'r veckan och det känns toppen. Jag och aAlex tog en sväng runt på drottninggatan och tittade efetr lite vårnyheter men jag hittade då inget som dög. Det sltade med en Frapino så jag lämnade inte stan tomhänt. Sen har aäven jag och bror min lagat mat idag och det blev mycket gott. Det var bönor och kornärtkocks hjärta med corn filéer till mig och kyckling till Patrick och mamma. Vilar nu upp mig för att om någon timme åka och träna ^^

Imorgon är det stallet som gäller. Tävling tävling. Ridlärarna ska på instruktörsmästerskapen så det blir tidigt imorgon. Hade tänkt cykla men det tänker jag glömma nu haha. Hade faktist glömt bort att det var tävling imorgon. Bra där utav mig.

Over and out som Sandra brukar säga ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, jag har egentligen ingen aning om vad det betyder, men det låter tufft iaf! :)

2009-04-27 @ 15:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0