Veckorapport

i måndags var jag i stan med sandra som jag skrivit tidigare. Sen var det hem och fira mamma som fyllde år. Mamma had egjort egen potatissallad och den var på tok för god.
Tisdag var jag ut till Årsta på morgonen och red Prillin litegrann och det gick väll ja helt ok, efter det var det påsklunchvilket smakade utsökt. Jag och mamma åkte sen till länna och handlade allt som vi behövde till onsdagens påskpyssel. Vid fyra tiden var jag sen på ridskolan. Fyllde alla 13 godisägg och red sen Niclas i Sandras grupp.
Onsdagen åkte jag ner till stallet klockan åtta och fixade sen red jag privatlektion på Niclas för Anna. Det gick bättre än i tisdags och jag har träningsvärk i korsryggen. Men är nöjd.
Efter det var det påskpyssel och äggjakt. Som vanligt var det även dressyrgrupp på kvällen och då red jag Lisa. Hon är svår tycker jag. Sen kommer vi till torsdagen. Försöker skriva allt kortfattat så det inte blir så jäkla mycket att läsa. Fast det kanske det är det som är meningen. Vad vet jag?? Men idag har det i alla fall varit hopptävling i stallet och jag hade underbaraste Madicken, men sen gick det inte så bra under själva banan. Visst inte katastrof men jag vill få det att se enkelt ut när jag rider och det är svårt. Sen blir jag så sjukt irriterad på mig själv när jag sjunker ner i sadeln framför hindrena...

Nej inget mer babbel nu. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0