Clumsy

Ojojoj vilken söndag. Mamma ringde och väckte mig vid elva. Sen satt jag i bilen vid halv tolv på väg mot skogen. Så grymt jäkla snabb. Men i alla fall så lyckades jag köra prick fritt hela vägen till fors golfbana. Otroligt. När jag lyckats parkera bilen väl inne i skogen så gick jag och Ozzi på promenad medans mamma plockade blåbär. Det började välldigt bra för oss att gå längs en lite grusväg. Dock tog vägen slut så geni som jag är kom jag på att vi går rakt upp i skogen. Där gick vi omkring. Vi hittade en lite damm och faan vad jobbigt det var. Vi klättrade upp och ner på berg efter berg. Sen sa det vips och vi mötte mamma. Snacka om att jag är grym på att gå i skogen. Dock kommer jag nog ha träningsvärk efter allt klättrande. Det var ganska påfrestande för mina stackars ben.

I fredags var jag med BÄSTASTE Sandra och herre min skapare vad hon snackade. Men det var riktigt mys i alla fall och jag slapp sova ensam eftersom jag var kattvakt i det gigantiskt läskiga huset.
 Ridningen är även igång på riktigt nu vilket är skojigt värre. Det bäästa utav allt är att jag och Sandra numer rider i samma hoppgrupp. Hääärligt. Nu är det dags för mig att gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon

Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0