döden dööö

Har nu haft håltimme sedan ett antal timmar tillbaka. Jag v'äntar inte på vilken lektion som helst utan det är MENTORSTIDEN. Jag fick absolut inte missa den. De skulle gå igenom otroligt viktiga saker just den här mentorstiden. SUCK!! STÖN!!
Men jag förväntar mig inget annat heller eftersom allt gått åt helvete just denna måndag. Det började med att min kära bror och hans tjej satt och skrek i köket, vilket väckte mig. Sen var jag egentligen en kvart sen. Dock träffade jag Sandra på bussen efter att jag först dissat henne ;) Såg henne nämligen inte när jag gick på bussen. Sen var det krångel med tågen. Det är nog det värsta som finna. Såååå irriterande. Men kom till skolan och hade två lektioner och nu har jag håltimme tills att MENTORSTIDEN börjar! Häääääärligt

Över och ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0