Ett inlägg till minne av en fantastisk varelse: Favoritica

Jag hoppas med hela mitt hjärta att allt är bra med dig och alla andra!



Att det absolut otänkbara inträffar gör en svårt chockad. Jag har fortfarande inte fattat vad som hänt. Imorgon när jag kommer till stallet ska allting liksom vara tillbaka i sin vanliga ordning och det här var en fruktansvärd mardröm.
Varför händer ens något sånt här? Och varför just oss?

Nu säger jag hejdå, du får nu sträcka ut dina ben på ängarna som aldrig tar slut. Det som hänt är ofattbart men tyvär finns det inget att göra åt det. Ha det så bra nu Favis!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är så himla hemskt :S



(Får jag fråga vad Lisa har med inlägget att göra? Hon lever väl fortfarande missat nåt?)

2009-08-17 @ 16:27:19
URL: http://m1kae1a.blogg.se/elias/?tmp=192117
Postat av: Mikaela

Usch :S Ja hon är ju det!

2009-08-18 @ 09:52:26
URL: http://m1kae1a.blogg.se/elias/?tmp=192117

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0